עולים למעלה במנועי החיפוש עם המטה של החנות הוירטואלית

דצמ 29

אחד היעדים העיקריים של רוב האתרים והחנויות הוירטואליות הוא להתקדם במעלה תוצאות מנועי החיפוש. כדי לעשות זאת, אנחנו חייבים להבהיר היטב למנוע החיפוש במה האתר שלנו עוסק.
 
אנחנו עושים זאת באמצעות בחירה של מילות מפתח שאנו רוצים לקדם ושילוב שלהם בתוכן האתר.
אחד מהמקומות החשובים לשילוב מילות המפתח הוא ה- Meta Data. זהו מידע כללי על הדף שמיועד יותר למנועי חיפוש ולמערכות ממוחשבות ופחות עבור הגולשים.
 
במערכת ניהול האתר של נטרפרוטק ניתן לשלב את המטה דטה בצורה קלה. בחלקו התחתון של כל עמוד ישנו אזור תחת השם SEO. באזור זה נשלב את מילות מהפתח שבחרנו.
מומלץ לייעד כל עמוד באתר למילת מפתח אחרת- בהתאם לנושא העמוד. יש חשיבות גדולה לכך שהמילים המופיעות באזור ה- SEO יהיו בתאימות גבוהה למילים שמופיעות לתוכן שהגולש רואה באותו עמוד.
 
Meta Title: מה שנרשום כאן יופיע בראש דף הדפדפן כאשר גולשים באתר. ניתן להכניס בו תיאור כללי, וכן מילות מפתח המופרדות ביניהן בסימן- "|". שורה זאת גם תופיע בתוצאות מנוע החיפוש כשורת הכותרת.
לדוגמא, עבור עמוד נעליים בחנות אופנה:
קניית נעליים באינטרנט – גוצ´י | DKNY  | נעלי ערב | ספורט
 
Meta Description – תיאור כללי יותר של המופיע בעמוד. ניתן להכניס משפט (מומלץ, לא יותר מ 160 תווים). תיאור זה יופיע בתוצאות מנוע החיפוש מתחת לכותרת האתר.
 
Meta Keywords – פשוט רשימת מילות המפתח הרלוונטיות לאותו עמוד. יש להפריד את המילים בפסיק.
קידום אתר במנועי חיפוש בחנות וירטואלית

iPad Mini Cases Canada Cosplay Costumes For Sale Naruto Cosplay Costumes Samsung Galaxy S5 Cases For Sale