thumb1

כיצד להגדיל את המכירות באתר מבלי להגדיל את כמות הגולשים?

פבר 6

"הרבה יותר קל להכפיל מחזור הרכישות באתר שלך על-ידי הכפלת שיעור ההמרות באתרך מאשר הכפלת התנועה בו" - ג´ף אייזנברג, מחלוצי השיווק באינטרנט. בעלי עסקים רבים, המנהלים חנויות וירטואליות, מרכזים את משאביהם בהעלאת מספר המבקרים באתר, בעוד שלמעשה הם יכולים להגדיל את כמות המכירות באתר בעלויות נמוכו...

thumb1

מקשרים את החנות האמיתית לחנות הוירטואלית

ינו 20

סיבוב לא ארוך במיוחד בקניון הראה לנו שחנויות בעולם האמיתי מבינות כיום את החשיבות של החיבור לעולם הוירטואלי. את העובדה שכדאי לחבר מבקרים וקונים בחנות שלך לאנשי קשר פעילים באינטרנט. בתמונות רק שתיים מתוך הברושורים שנמצאים ליד דלפקי חברות ביגוד שנועדו לקשר את הלקוחות לעמוד הפייסבוק שלהן. ...

thumb1

מגמות לסיכום 2010 בחנות הוירטואלית

דצמ 23

 אנליסטים בארה"ב מצביעים על המגמות שילוו את תקופת החגים הקרובה בתחום המסחר האלקטרוני: -          רוב הקניות באינטרנט מתבצעות על ידי לקוחות קצה גבוה – בעלי ההכנסה הגבוהה יותר. -          מכש...

thumb1

העתיד של החנות הוירטואלית

דצמ 1

האם זה עומד להיות העתיד של המסחר האלקטרוני. מערכת ממוחשבת שתתמקח עבורנו על המחיר והשירות הרצוי לנו ? האם כבר לא נצטרף להשוות בין חנויות באתרים שונים, אלא פשוט נפעיל תוכנה שתבין מה אנחנו רוצים, תבצע את ההשוואה- ויותר מכך – גם תבצע משא ומתן מול החנויות השונות ? פרופ´ שרית קראוס, קיבלה מענק של ...

thumb1

חשוב על קהל היעד של החנות הוירטואלית

נוב 14

הידיעה על כך שאתר התשלומים של הביטוח הלאומי סוגר את שעריו בשבת עוררה לא מעט עניין תקשורתי. הרי בנושאים כאלה תמיד יימצא חבר הכנסת שיגיב בעד, ושניים שיגיבו נגד – הביטוח הלאומי הוא לא ממש צד בעניין, ואת האתר של הביטוח הלאומי בכלל לא מעניין אם הוא עובד או לא בשבת – מצדו הם יכולים להמשיך להתו...

thumb1

גיבוי חנות וירטואלית

נוב 9

אתם מכירים הרגע הזה, בו אתם קולטים שהמסמך וורד שעבדתם עליו ברבע השעה האחרונה פשוט החליט להיתקע ולהפסיק לעבוד. אתם בוהים במסך ומצפים שיקרה נס והוא יחזור לחיים. זה לא קורה, ואתם נערכים רגשית לשחזר את כל מה שעבדתם עליו.  אתם מכירים גם את התחושה הנהדרת כשמסתבר שמהחשב ביצע שמירה שניה לפני הסגירה &n...

thumb1

האינטרנט מהווה מנוע ייצוא חזק עבור הכלכלה הבריטית

אוק 31

דוח חדש מצביע על כך שהפעילות הכלכלית באנגליה המבוססת על האינטרנט עומדת על שיא עולמי חדש של 100 מיליארד פאונד בשנה. סכום זה כולל  31 מיליון מבוגרים המוציאים 50 מיליארד פאונד בשנה על תיירות ומוצרים. 60 אחוז מתוך 100 המליארד נובעים מרכישות באינטרנט ומתשלום על גישה לאינטרנט – מכשירים ודמי...

thumb1

אפשרויות משלוח בחנות וירטואלית

אוק 26

מערכת ה- Net.Shop מאפשרת לספק ללקוחות החנות הוירטואלית שלכם בחירה בין אפשרויות האספקה של המוצר שהם בחרו. כל חנות יכולה להגדיר בעצמה את אפיקי המשלוח העומדים לרשותם. לדוגמא, בחנות הנעליים של מיקה (http://shop.myka.co.il), הלקוח יכול לבחור בין דואר רשום, דואר שליחים, או איסוף עצמי מאזורים שונים...

thumb1

מניות בחנות וירטואלית

אוק 19

על הפופלאריות הגואה של חנויות וירטואליות ניתן ללמוד מהעוצמה שהן מפגינות במסחר האלקטרוני. באתר הזה עוקבים אחר מדד המניות הקשורות למסחר אלקטרוני-   פלטפורמות למכירה באינטרנט וספקי טכנולוגיות.   בשבוע החולף ניצחו שוב פעם המניות במדד הזה את יתר השוק. חבל שבארץ אי...

thumb1

חנות וירטואלית עם טאצ' האנושי

אוק 17

חנות וירטואלית המציגה פנים ידידותיות באתר ומשתמשת בצבעים מתאימים היא בעלת ייתרון ברור על פני חנות וירטואלית המתמקדת במוצרים – כך על פי דיאן סיר   מאוניברסיטת פרייז´ר. לפי החוקרת, הקונים נוטים לתפוס חנויות וירטואליות כאמינות יותר כאשר הן מקרינות חום ונוכחות אנושית באמצעות ת...

thumb1

הזדמנות לקטנות - החברות הגדולות נגישות מידי ללקוחות

אוק 13

אנו מביאים מדבריו המעניינים של ערן גרינברג, מנכ"ל גורני אינטראקטיב - כפי שפורסמו באייס (http://www.ice.co.il/article/view/248447) "אנו עדיין מדינת קניונים שמעדיפה מתחם מכירה של 4,000 מטר בת"א"  לסופר-פארם יש למעלה מ-100 סניפים. בוא נגיד שהם מחר פותחים אתר E-commerce,...

thumb1

בחירת מילים לתיאור מוצרים בחנות וירטואלית

אוק 11

לבחירה נכונה של מילים עבור האתר שלך יש השפעה משמעותית על הצלחת האתר. המילים הנכונות הן אלה שמושכות את הלקוחות הנכונים   -- במנועי החיפוש וגם באתר עצמו. שלב 1 – להגדיר את קהל היעד ? זהו שלב בסיסי עבור כל עסק באינטרנט או מחוצה לו. בשלב זה מגדירים מי רוצים שיגיע לחנות. האם רוצים לפנות לקהל ...

thumb1

מוכרים בדחיפה – כשהדיוור פוגש את החנות הוירטואלית

אוק 6

שיטת מכירה ותיקה זוכה בימים אלה לחיים חדשים עם האתר JewlMint.com המוכר מוצרי הלבשה של המעצבות קייט בוססוורת´ ושר קוטלר. שיטת ה- Push shopping נועדה לקהל לקוחות חובב קניות במיוחד. הגולש מגיע לחנות הוירטואלית בפעם הראשונה וממלא טופס שבודק את הטעם וההעדפות שלו. לאחר מכן...

thumb1

צמיחה במסחר אלקטרוני במזרח אירופה

אוק 5

מאחר ובעלי חנויות וירטואליות רבים מכוונים את הפעילות העסקית שלהם למיליוני הלקוחות הפוטנציאליים בעולם - אנו ממשיכים לאסוף מידע על מסחר אלקטרוני בעולם הרחב. הפעם על השוק המזרח אירופאי.   ברוסיה המכירות באינטרנט ללקוחות פרטיים צפויות להגיע לכ- 6 מיליארד דולר ב- 2010, עם 6 מיליון אנשים שהזמינו א...

thumb1

מה אנשים מחפשים בתחום רכישת הגאדג'טים

אוק 4

השקנו את הפלטפורמה להקמת חנות וירטואלית לגאדג´טים ומחשוב. ובמסגרת הבלוג שלנו החלטנו לבדוק מה אנשים מחפשים בנוגע לאחד מהטרנדים החמים בעולם המחשוב והגאדג´טים - הנטבוק. האם אנשים משתמשים במילה הרשמית עבור המחשבים שנמכרים כמו פיצוחים, או שמא הם מחפשים מילה אחרת כשהם רוצים לקנות באי...

thumb1

כסף וירטואלי - אפקט פסיכולוגי עוצמתי על הלקוחות

ספט 21

ב- NetProTek אנו בודקים מה עובד בעולם המכירות והשיווק האמיתי, ומעתיקים אותו לאינטרנט, כדי לספק ללקוחות שלנו יותר מכירות ויותר הכנסות. כחלק מהמאמץ להביא את אמצעי המכירות הטובים ביותר, כך מצאנו כי "כסף וירטואלי" הוא אחד מהכלים החזקים ביותר כיום בעולם השיווק והמכירות.רשתות קמעונאות והחברות ה...

thumb1

האם יש נאמנות לקוחות בחנות וירטואלית באינטרנט ?

אוג 17

 למרות שבאינטרנט יש מנועי השוואת מחירים שמאפשרים בכל קניה לבחור את המחיר הטוב ביותר עבור מוצרים דומים. עדיין לקוחות מפתחים העדפות ונאמנות כלפי חנויות שהם רכשו בהם.  להלן מספר סיבות:  בטחון: רכישה באינטרנט נחשבת בעיני לקוחות רבים כבעלת סיכון מסוים בהעברת כרטיס האשראי ובכך ...

thumb1

1.3 מיליארד סינים עומדים בתור לרכוש בחנות וירטואלית

אוג 8

  הבלוג (Venture Capital Dispatch) מביא סימן לכך שהמסחר האקטרוני בסין מתחיל לפרוח. הוא מזהה כי במחצית הראשונה של 2010 חברות העסקות בתחום גייסו 180 מיליון דולר כדי לספק פתרונות לביקוש הגובר. מדובר בביקוש שהציג צמיחה של פי 2 בכמות המכירות המקוונות במהלך 2009 – לסכום מדהים של 38 מ...

thumb1

סקר חדש: שליש מהחברות הבינוניות ישקיעו בחנות וירטואלית חדשה

אוג 2

  סקר של חברת ATG בנושא מסחר אלקטרוני בחן את עדיפויות ההשקעה של עסקים בגודל בינוני. התוצאות של הסקר מראות כי 80% מהעסקים שנבדקו הגדירו את המסחר האלקטרוני כאפיק צמיחה חשוב מאוד או קריטי לעסק במהלך 3 השנים הקרובות. לעומת זאת 40% מהעסקים ציינו, כי הם אינם מרוצים ממערכת המסחר הקיימת שלהם...

thumb1

שני יזמים נאבקים על אותה משבצת

יול 26

 זה לא יפה להאזין לאחרים. אבל זו נטייה טבעית´ ולפעמים קשה להימנע מזה במקום ציבורי, בעיקר כשאנשים לא מנסים להסתיר את הנאמר.  השבוע בשני אירועים שונים נחשפתי לשיחות של יזמים שהציגו את הרעיונות שלהם. הראשון נפגש עם משקיע פוטנציאלי והשני עם חבר בעל נסיון. שניהם הציגו רעיונות שעסקו במסחר...

thumb1

האתגר: מסחר אלקטרוני בינלאומי

יול 14

 העולם הפך בעשורים האחרונים לכפר קטן. בשנים האחרונות הוא הצטמק עוד יותר, והמסחר האלקטרוני הפך אותו בכלל לשוק קטן ומשוכלל. בשוק המקוון הזה ניתן ליצור נוכחות בינלאומית בהשקעה לא גדולה, ולהגיע למיליוני לקוחות פוטנציאליים שמעולם לא היו זמינים לפני כן.  האתגר הגדול: לוקאליזציה  כאשר מתכנ...

thumb1

טלפונים סלולריים מקדמים מכירות באינטרנט

יול 9

מכון המחקר PEW האמריקאי, שהגיע הזמן שגם בישראל יפעל מכון דומה, פרסם נתונים אודות ההתנהגות של מחזיקי מכשירי סלולר בארה"ב. הנתון המדהים הראשון, הוא ש- 38 אחוז מבעלי מכשירי הסלולר משתמשים בהם כדי לגלוש באינטרנט. הנתון עמד על 25 אחוז בלבד באפריל 2009.  מה שאומר שבסה"כ - 31 אחוז מהאמר...

thumb1

חיבור החנות הוירטואלית עם SAP ו- Priority

יול 5

 ככל שפעילות המכירות בחנויות וירטואליות תופסת תאוצה, כך יש צורך ליצור תיאום גבוה עם מערכות אחרות בארגון.  לשם כך פותח מאפיין מתקדמת עבור לקוחות NetProtek המאפשר לייבא נתונים ממערכות התפעול בארגון לחנות המקוונת. המאפיין החדש מאפשר לארגונים המפעילים מערכות SAP ו- Priority לסנכרן את החנות הו...

thumb1

פייפאל ממש בפתח - וכך גם ההזדמנות להיכנס למסחר האלקטרוני

מאי 26

הבלוג FAQ מדווח על מכתבים שקיבלו לקוחות פייפאל בישראל בפעם הראשונה בעברית, לגבי מבצעים ופעילויות של החברה. כותרת האימייל ששלחה היה:"ישראל-הזדמנויות חדשות ובלעדיות לרכישות ברשת paypal". המסקנה המתבקשת היא שפייפל תחל את פעילותה המקומית בקרוב, ותקדם בכך את המסחר האלקטרוני בישראל בצורה משמעו...

thumb1

הצמיחה המהירה בקניות באינטרנט נמשכת

מאי 6

הן לא מאיטות לרגע. מכירות באינטרנט הציגו צמיחה בחודש האחרון של 15.6 אחוז ביחס לשנה שעברה, לפי נתוני מאסטר קארד. במהלך אפריל, מכירות מוצרי היוקרה הציגו פער של 15.5 אחוז ביחס לשנת 2009, ומכירות מוצרי האלקטרוניקה צמחו ב- 8.5% משנה לשנה. מכירות אופנה ירדו לעומת זאת ב- 4.1%, ומכירות אופנת גברים ירדו ב- ...

thumb1

הוסף לעגלה שלי: טנק

אפר 25

 ב- YNET מדווחים כי צה"ל פותח "חנות ויטואלית" בה יוכלו יחידות למכר ציוד עודף תמורת הגדלת תקציב לרכוש ציוד חסר מיחידות אחרת. למרות שזה היה יכול להיות נחמד – בחנות הוירטואלית הזו לא ימכרו אמצעי לחימה, אלא רק מדים, ציוד משרדי וציוד תקשורת. אז בפעם הבאה אל תתפלאו אם תשמעו אפסנא...

thumb1

הזדמנויות חדשות בחנות וירטואלית - Net.Shop

אפר 12

  חדש בנטשופ לא מפסיקים להפתיע אנו בחברת NetProTek ממשיכים לשפר עבורכם את המערכת החנויות הוירטואלית, כדי שיהיה לכם הכי קל לעבוד על המערכת ושתכלו למכור בצורה יותר קלה נכונה ויעילה. אנו שמחים להודיע על שיפורים שביצ...

thumb1

נרשמת התעניינות רבה בפתרון חנות וירטואלית לתחום האופנה

אפר 8

  לא מזמן השקנו את הפלטפורמה הייעודית למכירות אופנה באינטרנט. בעוד בארה"ב מכירות האופנה באינטרנט פורחות, בארץ השוק עדיין עושה צעדים ראשונים. לא היינו בטוחים לגבי הפתיחות של השוק הישראלי לנושא של מכירות אופנה באינטרנט, אבל לקחנו הימור מחושב מאחר וזיהינו הזדמנות להיות ראשונים בתחום שיעשה קפ...

thumb1

הבהלה הבאה לזהב: המסחר האלקטרוני

אפר 6

 בפוסט מצוין של ערן אייל, הוא מתאר את המסחר האלקטרוני כ"בהלה לזהב" החדשה. כיצד פעולות שנראות כיום טבעיות לחלק גדול מהאוכלוסיה, כגון גישה לחשבון הבנק באינטרנט או רכישה של מוצר, לפני 10 שנים לא היו קיימות. בדומה לבהלה לזהב, גם כאן מדובר בתעשייה שהתגלתה במהירות ומאות אלפי יזמים נסחפים לת...

thumb1

איך אוואטר ישפיע על המכירות שלנו בחנות וירטואלית ?

מרץ 11

בשנים האחרונות דיברנו על איך ורשתות חברתיות ומערכות תשלום מתוחכמות ישפיעו על המסחר האלקטרוני ועל חנות וירטואלית. אך ייתכן שהשינוי המשמעותי הבא יבוא בזכות הקולנוע- ומדויק יותר מהסרט אוואטר וקולנוע התלת מימד.  כאשר לקוח ניגש כיום לרכוש בחנות וירטואלית הוא מקבל פירוט על המוצר שהוא מתעניין בו ותמו...

thumb1

הקופונים תופסים תאוצה בחנות הוירטואלית

פבר 23

לא כל מה שעובד באמריקה יעבוד גם אצלנו, אבל לפעמים מה שצריך זה התאמה של הרעיון לטעם של הלקוח הישראלי. לדוגמא: קופונים. דוח שפורסם על ידי אתר הקופונים האמריקאי עם השם הלא מפתיע Coupons.com, מדווח כי חל גידול של יותר מ- 179 אחוז בשימוש בקופונים מקוונים במהלך 2009, בעוד הגידול בשימוש בקופונים מודפסים ...

thumb1

הגולשים חוזרים להיות מרוצים מהחנויות הוירטואליות

פבר 16

 סקר שבדק את שביעות רצון הלקוחות מרכישה בחנויות מקוונות מצביע על חזרת אמון הציבור. בסקר השנתי חלה הירידה הראשונה בשביעות רצון הלקוחות מאז 2004, כך שהשנה מדובר על כמעט חזרה לשגרה – כשהמדד עומד על 81.4% לעומת רמת השיא ב- 2007 של 81.6.  הסקר בודק שביעות רצון לקוחות בחנות וירטואלית של ...

thumb1

עושים קניות באירן

פבר 9

בעוד אנחנו עוקבים בחשש אחרי התקדמות תוכנית הגרעין האיראנית, מגיעות מהדמוקרטיה הלא דמוקרטית חדשות על פריצת דרך חדשת ומשמעותיות - הקמת הסופרמרקט המקוון הראשון בטהארן ( http://www.meydoonak.com ). מדובר בסופרטמרקט שהוקם על ידי חברה הנמצאת בשליטת השלטון, והוא נועד לדברי בכירים - כדי להקל על התושבים לאור...

thumb1

חנות וירטואלית במוקד: מעשנים בכל מקום

פבר 2

כולם יודעים שסיגריות הן רעות לבריאות וכולם יודעים שהן ממכרות. ועדיין, אחוז עצום באוכלוסיה שואף לריאות הרכב רעיל בכמויות גדולות. רק מעטים מצליחים לגייס את המשאבים הנפשיים כדי להפסיק. כפיר אוחיון, יזם מלידה, החל לייבא סיגריות אלקטרוניות כדי לסייע למכורים לחיות טוב יותר. המכירות באינטרנט היו מצויינות, ...

thumb1

ניהול חנות וירטואלית: ללמוד משירות נטפליקס איך ללמוד את הלקוחות

פבר 2

שמועות במסדרונות וולסטריט מדברות על כך שאמזון מחזרת אחרי נטפליקס, ומוכנה לשלם הרבה עבור רכישתה. עליה של 24% במכירות ברבעון האחרון וגידול של 31% במהלך במספר המנויים בהשוואה לשנה הקודמת.   למי שעדיין לא מכיר – נטפליקס הוא שירות שהוקם בתחילת העשור בארה"ב, והוא מאפשר להשכיר סרטי DVD &n...

thumb1

עושים קשר מוט במקלדת

ינו 25

אם פעם הצופים היו סיבה לנוער להתנתק מהטלוויזיה, לצאת החוצה, לפגוש חברים פנים אל פנים, וליהנות קצת מהשטח. ייתכן כי הדברים משתנים, ואולי לא חייבים לצאת מהבית כדי להיות פעילים בתנועת הנוער העולמית.   בארה"ב, מכירת העוגיות המפורסמת של נערות הצופים מבית לבית מוחלפת בחנות וירטואלית (www.girl...

thumb1

רכישת אופנה באינטרנט- עם הפנים קדימה

ינו 19

ישראל מצמצמת  פערים בכל הקשור לרכישת מוצרי אופנה באינטרנט. כתבה ב- YNET על חנויות אופנה באינטרנט זו תמיד התחלה של מגמה. פלטפורמת חנות האופנה הוירטואלית החדשה של Media4u היא עוד דוגמא להתפתחות התחום. ההצלחה של חנות מקוונת לתחתוני גברים מעוצבים של היזם דוד אייר היא דוגמא מובהקת להתפתחות התחום &nd...

thumb1

פרוקטר אנד גמבל תוקעת יתד בעולם המסחר המקוון

ינו 17

 ענקית הקמעונאות, פרוקטר אנד גמבל, הכריזה כי תקים חנות וירטואלית חדשה. מהחברה הזדרזו להבהיר כי המטרה שלהם היא פחות מכירה של מוצרים (הם מוכרים מספיק טוב בחנויות) ויותר מחקר של תחום המסחר האלקטרוני. הדוברת של החברה אמרה כי החברה תיאמה את הדברים עם הרשתות שמפיצות את המוצרים שלה (כמו וולמארט) והסבי...

thumb1

המסחר המקוון הולך ומשתכלל

ינו 13

לפי סקר עדכני של IBM בקרב 32 אלף צרכנים, יותר משתמשים בטלפונים חכמים בתהליך הרכישה. מהסקר עלה, בין השאר, כי 79% מהלקוחות מוכנים להשתמש באתרי אינטרנט על מנת להדפיס שוברי הנחות, וכי 66% מהלקוחות מבקשים לדעת אלו סחורות נמצאות במלאי עוד לפני שהגיעו לחנות. נתון חשוב בנושא הקניות המקוונות נוגע לנכונות...

thumb1

פייפאל צפויה להזניק את המסחר המקוון בישראל

ינו 6

הכניסה של שירות התשלומים פייפאל לישראל תחזיר את האמון למסחר ברשת, ותהווה הזדמנות מדהימה לפתיחת הסחר המקוון עבור מוצרים ושירותים קטנים. עולם האינטרנט הישראלי עבר מהפכים גדולים בשנים האחרונות, אבל דווקא תחום המסחר האלקטרוני שמר על קיפאון מסוים. אחת הסיבות המרכזיות לכך היא בעיות אמינות של סוחרים ברשת ...

thumb1

מאפיינים חדשים בחנות המקוונת מגדילים את המכירות

ינו 6

חברת נטפרוטק הכריזה על מאפיינים חדשים במערכת החנות המקוונת שלה, במטרה לספק שירות טוב יותר ללקוחות הקצה ולהגדיל את המכירות. מערכת החנויות המקוונות NetShop, שפותחה על ידי נטפרוטק, מאפשרת לעסקים להקים ערוץ מכירות מקוון במקביל לאפיקי המכירה בעולם הממשי או כחנות בלעדית למוצרים. כעת למערכת התווספו מ...

thumb1

אתר במוקד: מוכרים בעולם התחתון

ינו 5

הייתם קונים תחתוני גברים מעוצבים, עשויים מסיבי עץ, במחיר של למעלה מ- 120 שקלים ? רובנו לא. אבל היזם דוד אייר מצא את הנישה שלו והוא מבצע את המכירות באמצעות חנות מקוונת. לפני מספר חודשים, במהלך טיול פגשתי זוג מטיילים אוסטרלים. במהלך שיחה, בדרך אגב, הם סיפרו על "חוק המקלחת ב- 3 דקות" שנהוג ב...

thumb1

אסטרטגיה לחנות מקוונת: אמינות ומיקוד

ינו 5

חברות הקוסמטיקה היוקרתיות בעולם מוכרות את אותם מוצרים בדיוק תחת מותגים זולים יותר. זוהי אסטרטגיה וותיקה לפילוח מותגים והיא מתלבשת על האינטרנט כמו כפפה. מה האסטרטגיה שלך ל- 2010 ? יותר ויותר אנשים פתוחים כיום לרכישות באינטרנט. פתיחת שירות התשלומים המקוון פייפאל לישראל, תהפוך בקרוב את הרכישה באינטרנט...

thumb1

סטטיסטיקות לקמפיינים - עדכוני נטשופ

ינו 4

 NetProTek מציע לכם מודול חדש ובלעדי של מערכת סטטיסטיקות מתקדמת לניצול מרבי של קמפיינים שיווקיים אשר מיושמים על החנות שלכם. כיום כל אדם/עסק מרגיש את הצורך להופיע ברשת, הרי כמה פעמים שמענו את המושג "אם אתה לא שם אתה לא קיים". ובכן זה נכון, אם אתה בימנו לא מופיע ברשת יש לכך חסרון מאוד ...

thumb1

מוצרי דחיפה : עדכוני נטשופ

ינו 4

  אנו מנסים ליעל ולשכלל את מערכת החנויות הוירטואליות של חברת NetProTek, על מנת לבצע זאת בצורה הטובה ביותר החלטנו ליישם פתרונות שיווק אשר חלים באופן שלא משתמע לשתי פנים בעולם האמיתי על מערכת חנויות וירטואליות שפיתחנו בכותלי חברתנו.   אחד הפתרונות שיישמנו מסוג זה הינו מוצרי דחיפה, מוצר דח...

thumb1

המלץ לחבר : עדכוני נטשופ

ינו 4

  מודל "המלץ לחבר" אשר פותח על המערכת החנויות הוירטואלית נותן לך בתור מנהל עסק כמה וכמה יתרונות ברורים ואפקטיביים לשיווק החנות והמוצרים שלך.   ראשית ישנה כמובן היכולת ללקוח שלך אשר מרוצה ממוצר או אשר מעוניין להמליץ על מוצר אפשרות קלה ואינטואיטיבית להמלצת המוצר לשלוש מחבריו בו ...

thumb1

סוגי משלוחים : עדכוני נטשופ

ינו 4

 NetProTekהינה בית תוכנה המתמחה ביישום ופיתוח של פתרונות מקצועיים מבוססי WEB. החברה מציעה מגוון רחב של אפליקציות המבוססים על פיתוחים עצמאיים, בשילוב של הטכנולוגיות מתקדמות ביותר. אנו גאים להציג לקהל לקוחותינו וללקוחותינו העתידיים את הפיתוחים שנעשו בתחום המסחר המקוון (אינטרנטי) תוך כדי חשיבה מע...

thumb1

חדשות טובות – המכירות באינטרנט ממשיכות לגדול

ינו 4

 בכל שנה אנו עוקבים בציפיה אחר נתוני הרכישות באינטרנט המגיעים מארה"ב. אחרי שנה של ירידה מתברר ברכישות באופן כללי מדובר בחדשות טובות שמצביעות שלרכישות המקוונות בארה"ב יש עוד הרבה לאן לצמוח. החדשות האלה מצביעות על מגמות חיוביות שצפויות גם בישראל – בעיקר אם יתחיל לרדת כאן שלג. ...

thumb1

האם להציג מחירים באתר

דצמ 28

נתקלתי בשאלה מעניינת ממוכר ציוד הנדסה רפואית: האם להציג  את מחירי המוצרים באתר: לי כלקוח מאוד נוח שאני רואה תמונה של מוצר והמחיר שלו אבל מצד שני אולי באם יש עסק אחר שמוכר את אותו מוצר ולא רשם באתר שלו את המחירו אז כשאפנה אליו כיוון שהוא יודע כבר מה המחיר למוצר הספציפי באתרים שכן מציגים מחיר...

thumb1

חנות וירטואלית

אוג 21

הקמת חנות וירטואלית ברשת האינטרנט  העידן הטכנולוגי ורשת האינטרנט מציע לבעלי העסקים והיזמים הקמת מערך מכירות מסוג חדש - הקמת חנות וירטואלית. חנות וירטואלית, היא למעשה קניון בלתי נדלה, המאפשר ללקוחות מרחבי העולם או ללקוחות מהשוק המקומי, "לסייר" ברחבי החנות, תוך שימוש במנוע חיפוש פנימי...

iPad Mini Cases Canada Cosplay Costumes For Sale Naruto Cosplay Costumes Samsung Galaxy S5 Cases For Sale