thumb1

סטטיסטיקה למתקדמים

דצמ 12

כפי שהצגנו בעבר, שימוש בסטטיסטיקה וניתוח נתוני קניה הוא חשוב ביותר בניהול של חנות וירטואלית. הם מאפשרים לנו להבין מה הלקוחות עושים בחנות הוירטואלית, מה הם אוהבים, ולמה הם מגיבים טוב יותר או פחות. אבל יש אנשי שיווק שלא מסתפקים בכך – לקבל נתונים אנליטיים ממערכות הסטטיסטיקה – הם רוצים ...

thumb1

גידול של 30% במשלוח ברכות שנה טובה בדיוור אלקטרוני

ספט 13

מנתוני מערכת הדיוור Net.Mailer של נטפרוטק, חלה עליה של 30% בכמות הברכות שנשלחו בדואר האלקטרוני בהשוואה לשנה שעברה. עוד ביום החג עצמו הטלפון אצלנו צלצל עם ארגונים שנזכרו לשלוח ברכות ברגע האחרון, מדובר בעלייה משמעותית בביקוש שנובעת גם מארגונים גדולים שבחרו לחסוך את עלויות ההדפסה ושליחת הגלויות בדוא...

thumb1

לא טריוויאלי : ההצלחה של פייסבוק נעוצה בפנייה להמונים

מאי 31

 פייסבוק לא הייתה הראשונה שעשתה רשתות חברתיות. היא לא הראשונה שקישרה בין אנשים. עשו את זה לפניה עוד רבים וטובים, וגם אחריה צצו מתחרים שנראו ראויים – אבל איחרו את הרכבת הדורסנית שלה. אפילו  עוד לפני שקראו לרשת החברתית רשת חברתית, היה כאן כבר האתר "חבר´ה" שהבליח לרגע (ל...

thumb1

3 דוגמאות איך לא לעבוד במדיה החברתית:

פבר 11

  בלוג על האש של מקדולנלדס – החברה (בעזרת משרד TBWA) הייתה מהחלוצות שהקימו בלוג בישראל, בתקופה שבה החלה במיתוג הירוק של הרשת. הבלוג הצליח למשוך אש (ולא מהגריל) מהתקשורת, בגלל שבמקום להיות במה פתוחה לתקשורת עם הציבור, הפך להיות מקום לפרסום הודעות יחצניות שפורסמו תחת שמות אנונימ...

thumb1

מלחמת העולם על רשתות חברתיות

פבר 10

  הציבור הרחב בישראל רק מתחיל לאמץ את הרשתות החברתיות כחלק בלתי נפרד מהחיים שלהם. ילדים צעירים נכנסים לפייסבוק תחת שמות בדויים או תחת השמות של ההורים שלהם (כי אסור לפי החוקים של פייסבוק),  ושוב הם מוצאים את עצמם במרכז של מלחמת עולמות – בין פייסבוק לגוגל. צריך לזכור שמייקרוס...

thumb1

האם זה הזמן להתחיל לצייץ ?

פבר 2

 לא היה שירות או אתר באינטרנט שמשך יותר כותרות מאשר טוויטר. ההצלחה של שירות פשוט כל כך שמשך מיליוני אנשים לתאר את מה שהם עושים או חושבים ב- 140 תווים – הצליחה להרים גבה גם בקרב שועלי אינטרנט ותיקים. בעקבות הצלחת השירות, בשנה האחרונה שמענו שאלות כגון – האם זהו הסוף של הכתיבה ? האם כל...

thumb1

פייסבוק – פותחים עמוד חדש

פבר 2

הרשת החברתית החמה ביותר באינטרנט ובעיקר בישראל היא פייסבוק. עיקר הפעילות ברשת היא של צעירים בגילאי 20-35, למרות שבחודשים האחרונים מסתמנת מגמה של הצטרפות צעירים יותר ומבוגרים יותר לרשת החברתית. כיום ניתן למצוא קבוצה לא מבוטלת של גילאי 12+ וגם גילאי 60 לא מעטים.  כאשר ניגשים לשיווק ברשת חברתית...

thumb1

צמיחה מדהימה בשוק מנועי החיפוש בשנה האחרונה

ינו 26

 לפי נתוני קומסקור, יותר מ- 131 מיליארד חיפושים בוצעו במנועי חיפוש במנועי חיפוש במהלך דצמבר 2009, המהווים צמיחה של 46 אחוז לעומת 2008.  מיד אחרי האמריקאיים, הסינים היו אחראים למספר הגדול ביותר של חיפושים (13 מיליארד) ואחריהם היפנים. הרוסים התקדמו ב- 92 אחוז ביחס לשנה שעברה.  כמובן ש...

thumb1

ניוזלטר פינוקים

דצמ 22

לפנק, לפנק לפנק. זה המוטו המצוין שלאומי קארד דוחפת כבר זמן ארוך בהצלחה רבה. הישראלים אוהבים שמפנקים אותם (גם אם ברור להם שבסופו של דבר הם משלמים על זה), אם שוקולד שמחכה להם על המיטה בבית המלון או מיניבר חופשי חופשי, או איזו תוספת יפה לארוחה. פינוקים תמיד יתקבלו בברכה, וכאשר מדובר בפינוק מפתיע, המפ...

thumb1

סקר באינטרנט עדיף על טלפוני

פבר 5

בכדי לקבל מבט כולל של דעת הקהל הדרך היעילה ביותר היא לערוך סקר. (בטרמינולוגיה של יחסי ציבור המילה "סקר" פירושה לבחון בקפדנות את דעת הקהל ביחס לרעיון, מוצר, היבט של החיים או כל נושא אחר) . סקר נעשה כדי למצוא הלך רוח של קבוצה בנושא עריכת סקרים, ועונה על השאלה מהוא הנושא או הביטוי או המושג ...

iPad Mini Cases Canada Cosplay Costumes For Sale Naruto Cosplay Costumes Samsung Galaxy S5 Cases For Sale