thumb1

עולים למעלה במנועי החיפוש עם המטה של החנות הוירטואלית

דצמ 29

אחד היעדים העיקריים של רוב האתרים והחנויות הוירטואליות הוא להתקדם במעלה תוצאות מנועי החיפוש. כדי לעשות זאת, אנחנו חייבים להבהיר היטב למנוע החיפוש במה האתר שלנו עוסק.   אנחנו עושים זאת באמצעות בחירה של מילות מפתח שאנו רוצים לקדם ושילוב שלהם בתוכן האתר. אחד מהמקומות החשובים לשילוב מילות המפת...

thumb1

מגמות לסיכום 2010 בחנות הוירטואלית

דצמ 23

 אנליסטים בארה"ב מצביעים על המגמות שילוו את תקופת החגים הקרובה בתחום המסחר האלקטרוני: -          רוב הקניות באינטרנט מתבצעות על ידי לקוחות קצה גבוה – בעלי ההכנסה הגבוהה יותר. -          מכש...

thumb1

סטטיסטיקה למתקדמים

דצמ 12

כפי שהצגנו בעבר, שימוש בסטטיסטיקה וניתוח נתוני קניה הוא חשוב ביותר בניהול של חנות וירטואלית. הם מאפשרים לנו להבין מה הלקוחות עושים בחנות הוירטואלית, מה הם אוהבים, ולמה הם מגיבים טוב יותר או פחות. אבל יש אנשי שיווק שלא מסתפקים בכך – לקבל נתונים אנליטיים ממערכות הסטטיסטיקה – הם רוצים ...

thumb1

העתיד של החנות הוירטואלית

דצמ 1

האם זה עומד להיות העתיד של המסחר האלקטרוני. מערכת ממוחשבת שתתמקח עבורנו על המחיר והשירות הרצוי לנו ? האם כבר לא נצטרף להשוות בין חנויות באתרים שונים, אלא פשוט נפעיל תוכנה שתבין מה אנחנו רוצים, תבצע את ההשוואה- ויותר מכך – גם תבצע משא ומתן מול החנויות השונות ? פרופ´ שרית קראוס, קיבלה מענק של ...

iPad Mini Cases Canada Cosplay Costumes For Sale Naruto Cosplay Costumes Samsung Galaxy S5 Cases For Sale