Media4U בניית אתרים 03.9415432
בניית אתריים
   אודות Media4u |  חזון החברה |  קטעי עיתונות |  למען הקהילה |  מאמרים |  גיליון NPT
נטמיילר מספקת מערכות אינטרנטיות ידידותית ורב-לשונית לשיווק ברשת דרך שליחת ניוזלטר. המערכת לשליחת ניוזלטר כוללת דוחות המסייעים להצלחת הקמפיין שלך באמצעות הצגת ניתוח ממוקד של תוצאות הדיוור האלקטרוני ואף עוזרת לשפר את הדיוורים העתידיים באמצעות המערכות הסטטיסטיות שלה. מערכת הניוזלטר כוללת מנוע לניתוח כתובות נמענים שגויים, כפל רשומות ומאפיינים פרסונאליים המאפשרים לניוזלטר שלך להיות ממוקד, מפולח ומותאם לעיצוב קמפיין ניוזלטר און-ליין.
אנו גאים להציג מודול חדש במערכות שלנו לבניית חנות וירטואלית דינמית, אשר נבנתה תוך תיאום הדרישות של גוגל לקידום האתר במנועי חיפוש. למערכת אפשרות להכנסת מילות מפתח עבור כל דף, קטגוריה ומוצר.
כתיבה נכונה של סקר אינטרנטי, שפה פשוטה, כתיבה שאלות קצרות ,שאלה אחת בכל משפט , להימנע משאלות מנחות ...
קמפיינים פרסומיים דרך ה- NET. MAILER שלך: המיתון שאנו חווים משתלט על תחומים רבים בחיינו, לכן יש לקחת את האמצעים האלטרנטיביים על מנת להמשיך לקדם את עסקך בפן הטוב ביותר ובהתאם לתקציב החדש שלך. אנו בחברת MEDIA4U מציעים אלטרנטיבה נוחה וזולה לתקציב החדש שלך.
מערכת ניהול באנרים הינה תוכנה לניהול רכיבי פרסום באזורים משותפים בתוך אתר האינטרנט. התוכנה מאפשרת ליצור ולנהל קמפיינים פרסומיים רבים במספר מקומות באתר בו זמנית או במספר אתרים שונים.
לימוד מתוקשב הינו למעשה למידה מרחוק באמצעות רשת האינטרנט. לימוד מתוקשב כולל מגוון רחב של אפשרויות בשילוב רשת האינטרנט בהוראה ובלמידה, החל בלמידה פנים אל פנים (בכיתה) הנעזרת בדפי Web של אתרים תומכים ו/או בדואר אלקטרוני.
אחד מאתרי האינטרנט הישראלים המציע שרות "השכרה חודשית" של חנות וירטואלית ברשת האינטרנט, הוא האתר Media4U (www.media4u.co.il), המציע חבילות משתלמות במיוחד, בפתיחת חנות וירטואלית בתשלום חודשי. החבילות המוצעות על ידי Media4U, מתומחרות על פי גודל החנות, דהיינו, מספר המוצרים המוצגים בחנות, ושטח האחסנה הנדרש לחנות על גבי שרתי החברה, כשמחירה החודשי של החבילה הבסיסית בפתיחת חנות וירטואלית עומד על כ 600 שקלים לשנה בלבד(!))
במאמר זה, נסקור את האפשרויות העומדות בפני אנשי השיווק של בתי העסק והחברות, בתחום מערכות ה SaaS, המאפשרות בניית אתר אינטרנט תדמיתי או מסחרי, ללא השקעה ראשונית ובמינימום הוצאות.
עלייה בשימוש בסקרים אינטרנטיים בעולם המערבי ככלל ובישראל בפרט, מעלה שאלות בנושא הלגיטימיות של כלי זה לאיסוף נתונים למחקרי שוק וסקרי דעת קהל שאלות כגון ייצוגיות הדגימה ותוקף הממצאים.
ויש את האינטרנט - ניתן לנצל את הרשת לפרסום כמעט בחינם, אפשרויות פרסום ברשת:
סקרים באינטרנט הם למעשה הדור הבא של הסקרים. היתרונות של ביצוע סקרים באינטרנט מתחילים באפשרות קבלת התוצאות המיידיות, כאשר כל סקר מתבצע ישירות מול בסיס נתונים הנתון לשליטתו של הסוקר.